Warszawski Festiwal Filmowy

Rusza sprzedaż biletów!

Lubicie kino? Jeśli tak – macie świetną okazję, aby zapoznać się z wieloma zaangażowanymi produkcjami. Już niedługo, bo 12 października, rusza Warszawski Festiwal Filmowy, któremu patronuje MTV! To coroczna impreza, na której można zobaczyć najciekawsze filmy z całego świata, w tym również z Polski. W tym roku wydarzenie ponownie zawita do dwóch kin w centrum – Kinoteki i Multikina Złote Tarasy. Od jutra, tj. 3 października rusza przedsprzedaż biletów na to wydarzenie.

Organizatorzy od lat stawiają na Empik przy ul. Marszałkowskiej a przedsprzedaż podzielona jest na 3 etapy:

1. Widzowie zapoznają się z programem ze strony www.wff.pl, gdzie można znaleźć opisy filmów, fotosy czy linki do zwiastunów. W zakładce Mój WFF można przygotować wydruk zamówienia, które będzie posiadało kod ułatwiający złożenie zamówienia w Empiku Juniorze, a następnie w kinach. Uwaga! To nie jest rezerwacja internetowa, tylko wydruk zamówienia.

2. Z zamówieniem następnie należy udać się do Empiku na Marszałkowską 116/122 (metro Centrum), gdzie zostawiacie je w kasie, wpłacacie depozyt 10 złotych i dowiadujecie się, kiedy zamówienie zostanie zrealizowane. Zachowajcie kopię zamówienia.

3. Z kopią zamówienia pojawiacie się w Empiku ponownie we wskazanym terminie, wpłacacie gotówkę i odbieracie bilety.

Tegoroczna edycja festiwalu zapowiada się naprawdę obiecująco! Podczas 10- dniowej imprezy zostanie wyświetlonych 130 pełnometrażowych filmów, a także 70 krótkometrażowych produkcji. Oprócz tego odbędzie się wiele spotkań z twórcami i aktorami. Nie zabraknie również tradycyjnego motywu Warszawskiego Festiwalu Filmowego, czyli plebiscytów. Jak co roku festiwalowa publiczność będzie decydować, które z zaprezentowanych filmów zasłużą na to, aby zobaczyła je szersza publika. Najlepsze filmy, wybrane przez uczestników Festiwalu, trafią do dystrybucji i zostaną pokazane w polskich kinach poza WFF-em.

Aby dowiedzieć się więcej o Warszawskim Festiwalu Filmowym, zajrzyjcie na www.wff.plCopyright: mtv.pl

Wtorek, 02. Października 2012

fb custom audience

adform