Beyoncé w reklamie Pepsi

Została nową ambasadorką marki

Beyoncé pojawia się ostatnio wszędzie, gdzie się da, przy okazji promując swoją nadchodzącą trasę ‘The Mrs. Carter World Tour’. Fani jednak wcale nie mają jej dosyć, a Bey skwapliwie z tego korzysta, podbijając cały świat w iście królewskim stylu!
Tym razem Bey została ambasadorką marki Pepsi – będzie ona sponsorem jej trasy koncertowej, z kolei Bey pojawiła się w ich najnowszej reklamie. Długo zapowiadany klip zatytułowany ‘Mirrors’ ukazał się dopiero co w necie. Video kontrastuje dojrzałą Beyoncé z jej poprzednimi imidżami. Dawne ‘wcielenia’ Bey pojawiają się w otaczających ją lustrach i mierzą się z nią w tanecznym pojedynku do jej nowego kawałka ‘Grown Woman’, który nie miał jeszcze swojej premiery.

W klipie zobaczymy m.in. wersję Bey znaną z video do ‘Crazy In Love’, jej pierwszego singla nagranego z obecnym mężem Jayem-Z, wersję z ‘Single Ladies’ czy wersję z czasów Destiny’s Child. Na końcu tanecznej sceny wszystkie lustra pękają i słyszymy głos Beyoncé wypowiadający hasło ‘Embrace your past, but live for now’ (przy czym ‘Live for now’ jest nowym sloganem Pepsi).

Klip możecie zobaczyć TUTAJ

Jako że Beyoncé została nową ambasadorką Pepsi, możemy się domyślać, że 60-sekundowy spot to dopiero początek efektów ich współpracy. Zwłaszcza, że Bey podpisała z nimi podobno rekordowy kontrakt na 50 milionów dolarów!

Ona sama w jednym z wywiadów opowiedziała trochę o samym kręceniu klipu: ‘Musiałam ożywić niektóre z moich dawnych wcieleń i ’looków’. To pierwszy raz od lat, kiedy widziałam te kostiumy i było to bardzo emocjonujące. Jestem dumna z tych momentów, a wszystkie są w pewien sposób połączone i pozwoliły mi ewoluować w tę osobę, którą jestem obecnie’.
Co sądzicie o nowym spocie – Beyoncé dała radę?

Piątek, 05. Kwietnia 2013

fb custom audience

adform