MTV Push: Sam Smith

Singer-songwriter Sam Smith przejmuje MTV!

Maj to wyjątkowy miesiąc dla Sama Smitha! Ma co najmniej trzy okazje, żeby świętować: 22 urodziny, premierę debiutanckiego albumu ‘In The Lonely Hour’ i bycie twarzą MTV PUSH!
Ten brytyjski singer-songwriter, który podbił serca słuchaczy hitowym singlem ‘Money On My Mind’, ma na swoim koncie współpracę z takim uznanymi artystami jak Disclosure i Naughty Boy, a także statuetkę Critics’ Choice na Brit Awards! I jeszcze ciekawostka – jest dalekim kuzynem Lily Allen! Cóż, wygląda na to, że talent pozostaje w rodzinie.
Smith poza niebanalnym głosem, ma też niezwykły styl! Swoimi modowymi mądrościami podzielił się w jednym z wywiadów, zanim zapozował do sesji zdjęciowej, którą możecie tu oglądać. ‘Najważniejsza jest dla mnie jakość’ – zdradził. ‘Mój stylista nauczył mnie, że zawsze mam wybierać to, w czym czuję się wygodnie, bo ubrania mają wpływ na humor, występy, na wszystko"- dodaje. Mówiąc o występach – Sama zobaczymy w ciągu tych wakacji na wszystkich najważniejszych festiwalach. Jaką garderobę zamierza zaprezentować latem? ’Muszę to przemyśleć, ponieważ kocham marynarki i warstwy, ale na to będzie zdecydowanie za gorąco. Pewnie postawię na wzory i nadruki. Lubię zaskakiwać i jestem w stanie założyć wszystko, ale z drugiej strony chcę pozostać rozpoznawalny, więc nigdy nie zobaczycie mnie w dresie’ – śmieje się. Dodatkiem charakterystycznym dla artysty są srebrne kolczyki w kształcie krzyży, jednak na sesję wybrał inny wzór. ‘Chcę żeby ludzie zauważyli, że kolczyki to mój znak rozpoznawczy’ – zdradził. W kwestii ubioru Smith jest bardzo stanowczy, ale zupełnie inaczej podchodzi do muzyki. ‘Moje piosenki nigdy nie powinny brzmieć dla fanów tak samo’ – odgraża się. ‘Choć mój debiutancki album, który ukaże się pod koniec maja ma temat przewodni, którym jest samotność i stałą w postaci mnie, mojego głosu, muzycznie będzie bardzo zróżnicowany’. Nie możemy się doczekać!
Poznajcie go lepiej, zaglądajcie tu co tydzień!

Poniedziałek, 26. Maja 2014

fb custom audience

adform